25 Mayıs 2011 Çarşamba

A-Salak!

Bugün, uyandığımda saat sanırım on ikiydi. Telefonuma baktım, kapalıydı. Şarjı bitmişti biliyordum ama üşeniyordum şarja takmaya. O yüzden nereden aldıysam tekrar oraya geri bıraktım.

Bugün, kahvaltı yapmadım. Zaten pek aram yoktu kahvatılarla. O yüzden elime gelen şeyi ağzıma atıp koltuğuma oturdum. Televizyonu açmadım bile. Hiç bir zaman izlemezdim ki televizyonu. O yüzden elimdeki kumandayı bırakıp, her zaman ki gibi boş boş oturdum.

Bir söz okumuştum, gerçekten anlamlıydı. Kısa ve saçma olabilirdi ama benim için anlamlıydı. ''Bilgisayarı kapattığınızda yanlızsınız.'' İlk okuduğumda anlamasam da şimdi anlamıştım...

Canım sıkılıyordu, bilgisayara girmek istemiyordum, sadece şarkı dinleyerek yatmayı denedim. Her zaman ki hallerimi sergiledim anlayacağınız. İşe yaradı. Bu hoşuma gitmişti. Yani müzik dinlemek. En azından yanlızlığımı almıştı. Şimdilik.

Arkadaşlarım benim nefesimdi, bunu biliyordum. Onlarsız bir hiçmiş gibi hissediyordum. Zaten ailemle de iyi geçinmiyordum. Sanırım hepsi benden kaynaklanıyordu. Ben ve gamsızlığım. Harika.

Son ses müzik dinlemeyi severdim, bağırmayı çağırmayı severdim. En azından arkadaşlarımın yanında. Ben bir asalağım. Arkadaşlarımın sevgisinden beslenirim, onlarsız hiçim. Bunu biliyorum. Her zaman bilirim.

Tek başıma yemem, tek başıma gezmem, tek başıma gülmem. Çünkü dediğim gibi ben bir arkadaş bağımlısıyım.

Bana zarar verirler, bana gülerler. Beni umursamazlar, umursamam. Çünkü onlara ihtiyacım vardır. Çünkü ben yanlızlıktan korkarım. Çünkü ben bir asalağım.

Onlarsız bir bilgisayarım vardır. Filmlerim bitince kendimi iyi hissetmem. Yazamayınca kötü olurum. Sanırım ben aynı zamanda bir deliyim.

Nefes almamda yardımcı olurlar, okumamda, gülmem de ve korkmamda.

Kolay şeylerle gülerim, notum düşük olduğunda takmam, çünkü arkadaşlarım ağlayan kızları sevmez. Arkadaşlarımın yanında yazdığım şeyler hakkında konuşamam, çünkü onlar okumayı pek sevmezler. Arkadaşlarımın yanında pek şarkı dinleyemem. Çünkü onlar yabancı müzikten nefret eder.

Evet, korkarım. Çünkü çoko az ortak noktalarımız olur ve ben onları kaybedemem.

Demiştim ya ben bir asalağım. Onlarsız hiçim.

Düşünmemde, yaşamamda, yememde yardımcı olular. Onların sevgisiyle beslenirim. Söylemiştim değil mi? Bazen yanlızlığımla mutlu olmayı da düşünüyorum. Ama nafile.

Saçmalıyorum, her zaman ki gibi.
Unut gitsin.
Ben böyle iyiyim.


14 Kasım 2010 Pazar, 17:41
Aslıhan Sakallı

Taylor Swift - Breathe ile güzel gidiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder