29 Mayıs 2011 Pazar

Aptal Kutusu

Sinirden ölme seanslarına hoşgeldiniz.
yapmanız gereken tek şey Aslı'nın arkadaşlarını edinmek. Bu kadarı yeterli olacaktır.
İyi günler.

AH! Yani arkadaşlarımı düzgün seçtiğimi sanıyordum. Peh? Düzgün mü seçmişim. Onları seçmedim bile ben. Yani ağzıma s.çmaktan başka bir işleri yok. 'Aslı şunu yap, aslı şunu bana verir misin, ama aslı hep böyle yapıyorsun, yaaa lütfen.'

ama yeter aslı. Ağzına s.çtınız aslı'nın. Yani onunda bir hayatı var!

İyi hissettirmiyorsunuz. Hiçbir zaman hissettirmediniz. Sizi güldüren, sizi ağladığınızda teselli eden benim. İyi gün dostumsunuz? MK! Dostum bile değilsiniz. Ordan burdan bir avuç beyinsiz insan parçası.

Yani her dediğinizi yapıyorum değil mi? Her şeyinize koşuyorum? Ağlıyorsunuz, bir takla atmadığım kalıyor. Her türlü maymunluğu yapıyorum her şeyimi veriyorum, fakat bana gelince 'aslı şarjım yok veremem, aslı bugün oradan gitme, eve çok uzak gelemem, ama hayır veremem, çok az kaldı aslı ya'

Hepinizin Allah bin belasını..!

Bir tek düzgün arkadaşım kaldı. Sadece bir tane.
Arkamdan iş çevirmiyor, kızarsa da yüzüme söylüyor, sevse de yüzüme söylüyor.
herşeyiyle o.

Bir tek o değerli benim için, artık diğerleri değersiz.
Hepiniz değersizsiniz!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder