20 Temmuz 2011 Çarşamba

İnsanlar o kadar kolay vazgeçiyor ki birbirinden;

Tamam birbirinden değil.BENDEN.
Çok içten yazıyorum bunu. Tam değer vermeye başlıyorum eğlenmeye başlıyoruz direk sevgili olayına çarpıtmayın geneli böyle.
Öyle saçma şeylerden dolayı aramız bozuluyor ki ben kindar birisi de değilim trip te atmam.Ama nedense bana trip atan atana. Ulen bir şey yaptığımda yok.Genel de başkaları tarafından üzülüyorlar bana patlıyorlar oysa her seferinde ben yanların da olmaya çalışıyorum cogul konusuyorum ama konustugum o kadar az insan var ki aslın da ama böyle giderse tek kalıcağım ve bu böyle devam edicek.
Hatam varsa da öküz değilim özür dilerim.
Ama her vazgeçiş onlara olan güvenimi azaltıyor.Bu durum beni üzüyor.

Evet bu sana B. İsmini hala tam olarak yazamıyorum. Utangaçlık mı? Aşk belirtileri mi? her neyse, oyuncağın değilim, karar ver artık. Benimde sorunlarım var. Değer verdiğim, ilgilenmem gereken iyi bir insan var zaten.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder